I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Karolína Jandová
IČ: 03262049
se sídlem: Chelčického 2189/5, 301 00, Plzeň – Jižní Předměstí - Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické či právnické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „Kupující“ či „Příjemce služby“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové adrese www.nlpkarolina.cz (dále jen „Prodávající“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o službách a cenách
- Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejich hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivých služeb a v ceníku Prodávajícího. Protože Prodávající není plátce daně z přidané hodnoty, není rozlišována cena s daní a bez daně. Ceny služeb jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků a nákladů na poskytnutí služby. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace služeb umístěná na webovém rozhraní je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb.
- Případné slevy z kupní ceny služeb nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí Kupující sám.
- Kupující provádí objednávku služby těmito dvěma kroky:
- telefonicky a/nebo přes SMS a/nebo elektronicky emailem dohodnutím typu poskytnuté služby a dohodnutím termínu a místa poskytnutí služby.
- uhrazením 2/3, nebo celé kupní ceny služby nejméně 5 pracovních dnů před rezervovaným termínem poskytnutí služby, přičemž podmínky platby ceny za zbylou část poskytnutí služby jsou definovány v čl. V. Platební podmínky a poskytnutí služby.
- Kupní smlouva je uzavřena uhrazením 2/3 nebo celé kupní ceny služby nejméně 5 dnů před termínem poskytnutí služby.
- Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku viz čl. VII Odstoupení od smlouvy a viz čl. VIII Storno podmínky.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu služby za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a podá Kupujícímu telefonicky a / nebo přes SMS a / nebo elektronicky na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího a/nebo zasláním SMS Prodávajícímu a/nebo telefonicky.
IV.
Zákaznický účet
- Na webovém rozhraní nelze založit zákaznický účet.
V.
Platební podmínky a poskytnutí služby
- Cenu služby a případné náklady spojené s poskytnutím služby dle kupní smlouvy může Kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího. Pokyny k platbě obdrží Kupující v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Kupující je při platbě povinen uvést příslušný variabilní symbol.
- Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady Prodávajícího spojené s dodáním služby.
- Délka poskytování služby uvedená v ceníku Prodávajícího je předpokládaná délka trvání poskytování služby a kupní cenou uvedenou v ceníku Prodávajícího se pak rozumí cena za tuto předpokládanou délku trvání poskytování služby.
- Celková kupní cena bude hrazena dle níže uvedených splatností:
- Celá část kupní ceny nejméně 5 pracovních dnů před dohodnutým termínem poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu, nebo
- 2/3 kupní ceny nejméně 5 pracovních dnů před dohodnutým termínem poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu a zbylá část kupní ceny do 5 pracovních dnů následně po poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu.
- V případě, že poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu potrvá déle, než je předpokládaná délka trvání poskytování služby, uhradí Kupující také částku za příslušné prodloužení poskytování služby. Jako základ pro kalkulaci tohoto prodloužení bude použita časová sazba za příslušnou službu.
- V případě, že Kupující uhradí 2/3 kupní ceny předpokládané délky poskytnutí služby, jak je uvedeno v ceníku služeb Prodávajícího, před termínem poskytnutí služby, uhradí Kupující zbylou 1/3 této kupní ceny + částku za příslušné prodloužení poskytování služby, a to do 5 pracovních dnů následně po poskytnutí služby.
- V případě, že Kupující uhradí celou kupní cenu předpokládané délky poskytnutí služby, jak je uvedeno v ceníku služeb Prodávajícího, před termínem poskytnutí služby, uhradí Kupující částku za příslušné prodloužení poskytování služby, a to do 5 pracovních dnů následně po poskytnutí služby.
- Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být dohodnuty mezi Prodávajícím a Kupujícím.
- Cena za služby se účtuje v korunách českých.
- V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího.
- Postoupení smlouvy
- V případě, že Kupující kupuje službu pro 3. osobu, musí zaplatit celou kupní cenu a na základě toho si může 3. osoba sjednat termín a místo poskytnutí služby.
- V případě, že Kupující kupuje službu pro 3. stranu, postupuje Kupující 3. osobě také práva a povinnosti definované v těchto VOP. Kupující musí 3. osobu o této skutečnosti informovat.
- 3. osoba musí s přenesením práv a povinností souhlasit. Postoupení smlouvy je vůči postoupené straně účinné od jejího souhlasu.
- Pokud 3. strana odmítne postoupení smlouvy nebo nebyla informována Kupujícím o právech a povinnostech vyplývajících ze smlouvy, postoupení nenabylo účinnosti.
VI.
Dodací podmínky
- Služba je Kupujícímu dodána na adrese, která bude dohodnuta mezi Prodávajícím a Kupujícím.
- Volba termínu a místa dodání se provádí během objednávání služby.
- Prodávající nehradí náklady na dopravu Kupujícího na místo dodání služby. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko za případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
VII.
Odstoupení od smlouvy
- Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit a zrušit rezervovaný termín poskytnutí služby ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy.
- Odstoupí-li Kupující od smlouvy, vrátí mu Prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy částku dle podmínek definovaných v těchto VOP.
- Rezervaci termínu může zrušit pouze osoba, která danou rezervaci termínu uskutečnila, a to minimálně 48 hodin před sjednaným termínem poskytnutí služby.
- Zrušení rezervace může být provedeno telefonicky a / nebo přes SMS a / nebo elektronicky emailem, přičemž Kupující se zavazuje vynaložit maximální úsilí k tomu, aby se Prodávající o zrušení rezervace dozvěděl, např. upřednostnit telefonické oznámení před elektronickým.
- Nárok na odstoupení od smlouvy nevzniká Kupujícímu v případě, že
- již došlo k poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu.
- V případě, že Kupující uhradil 2/3 kupní ceny před termínem poskytnutí služby a došlo k poskytnutí služby, Kupující nemůže od smlouvy odstoupit a je povinen uhradit zbylou 1/3 kupní ceny + částku za příslušné prodloužení poskytování služby, a to do 5 pracovních dnů následně po poskytnutí služby.
- V případě, že Kupující uhradil celou kupní cenu před termínem poskytnutí služby a došlo k poskytnutí služby, Kupující nemůže od smlouvy odstoupit a je povinen uhradit částku za případné prodloužení poskytování služby, a to do 5 pracovních dnů následně po poskytnutí služby.
- kupující neprovede zrušení dohodnutého termínu poskytnutí služby dle podmínek v odst. VII.3. V takovém případě nemá Kupující nárok na vrácení jakékoli ani celé části kupní ceny a musí si sjednat nový termín poskytnutí služby.
- již došlo k poskytnutí služby Prodávajícím Kupujícímu.
- V případě, že Kupující zakoupí službu pro 3. stranu, zaniká Kupujícímu i 3. straně nárok na vrácení kupní ceny.
- Prodávajícímu vzniká nárok na odstoupení od smlouvy v případě, že Kupující neuhradí kupní cenu v termínu před poskytnutím služby dle podmínek v čl. V. Platební podmínky a poskytnutí služeb. Odstoupení v takovém případě probíhá automaticky a rezervovaný termín se automaticky ruší.
- Prodávajícímu dále vzniká nárok na odstoupení od smlouvy v případě, že se Příjemce služby bez udání důvodů nedostavil v dohodnutém termínu pro poskytnutí služby.
- V případě nedostavení se Kupujícího ve sjednaném termínu na sjednané místo poskytnutí služby, ať už z jakéhokoli důvodu, a neprovedení zrušení rezervace termínu:
- V případě, že Kupující uhradil 2/3 kupní ceny před termínem poskytnutí služby, nemá Kupující nárok na vrácení částky a vzniká na straně Kupujícího dluh ve výši zbylé 1/3 kupní ceny a Kupující je povinen tento dluh uhradit, a to do 5 pracovních dnů po sjednaném termínu poskytnutí služby.
- V případě, že Kupující uhradil celou kupní cenu před termínem poskytnutí služby, Kupující nemá nárok na vrácení celé ani části kupní ceny.
- Prodávající má právo kdykoli zrušit rezervovaný termín Kupujícího. Zrušení termínu oznámí Prodávající Kupujícímu bez odkladu telefonicky a / nebo přes SMS a /nebo elektronicky, přičemž se vynasnaží, aby byl Kupující o této skutečnosti informován co nejdříve. Prodávající se v případě zrušení rezervace zavazuje k vrácení již zaplacených peněz Kupujícímu nejpozději do 5 pracovních dnů, pokud se s Příjemcem služby nedohodne na náhradním termínu poskytnutí služby.
- Kupující i Prodávající jsou dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem.
VIII.
Storno podmínky
Prodávající nenese odpovědnost za zdravotní stav Kupujícího, nepřízeň počasí, rodinné důvody Kupujícího, dopravní situaci ani volbu služby. Rezervace Kupujícího jsou pro Prodávajícího závazné
- Zakoupenou službu nelze reklamovat.
IX.
Osobní údaje
- Všechny informace, které Kupující při spolupráci s Prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud Kupující nedá Prodávajícímu písemné svolení, údaje o Kupujícím nebude Prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobné nebo související služby a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
- Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů ZDE.
IX.
Mimosoudní řešení sporů
- V případě, že má Kupující k uzavření kupní smlouvy, jejímu plnění či činnosti Prodávajícího nějaké výhrady, může kontaktovat Prodávajícího na adrese v čl. 2 VOP nebo na elektronické adrese info@nlpkarolina.cz.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: https://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
XI.
Zdravotní stav a odpovědnost
- Prodávající nenese odpovědnost za zdravotní stav Příjemce služby, nepřízeň počasí, rodinné důvody Příjemce služby a volbu služby. Rezervace termínu jsou pro Prodávajícího závazné.
- Služby nejsou náhražkou za lékařskou péči. V případě, že Příjemce služby v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby nebo má jakékoliv zdravotní komplikace, zavazuje se před zahájením poskytnutí služby informovat Prodávajícího o této skutečnosti a o charakteru obtíží. Kupující také stvrzuje, že neužívá žádná psychofarmaka a nemá závažné infekční onemocnění.
- Příjemce služby se každého poskytnutí služby účastní dobrovolně.
- Příjemce služby bere na vědomí, že může být v průběhu poskytování služby vystaven psychickému či emocionálnímu zatížení.
- Příjemce služby mladší 18 let musí mít k poskytnutí služby písemný souhlas od rodičů nebo opatrovníka.
- Poskytováním služeb Prodávající nezodpovídá za případnou škodu či újmu jakéhokoliv charakteru, která by mohla vzniknout v důsledku psychického, fyzického či emocionálního stresu nebo nepohody způsobené přímo nebo nepřímo poskytováním služby.
- Poskytováním služby Prodávající nezaručuje funkčnost služby. Nepředvídatelné okolnosti či nekomunikované historické okolnosti a souvislosti mohou ovlivnit výsledky poskytnutí služby, které jsou navíc velmi individuální.
- Služby poskytované Prodávajícím nejsou hrazeny zdravotními pojišťovnami.
- Příjemce služby může kdykoli poskytování služby na vlastní odpovědnost opustit s vědomím, že poplatek za poskytnutí služby se nevrací.
XII.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám Prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží Prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu Prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetové stránky nebo v důsledku jejího užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetové stránky používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na její provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetovou stránku a užívat internetovou stránku nebo její části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejím určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 31.3.2021.
